A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy a jövőben személyre szabottabb vásárlási élményt nyújthassunk. A sütik (cookie-k) személyek azonosítására nem alkalmasak, adatai nálunk biztonságban vannak!További információ

Termékek Menü

Vásárlási információk

Rendelhető-e a termék?

A www.lurkoshop.hu webáruházban csak a készleten lévő terméket lehet kosárba téve megrendelni. Amennyiben a termék nincs készleten, vagy kevesebb van belőle, mint amennyit kosárba tettél, a terméke(ke)t nem lehet megrendelni.

Milyen módon vehetem át a megrendelt árut?

Rendelésed leadásakor többféle szállítási mód közül is választhatsz aszerint, hogy melyik a legkedvezőbb számodra.

- Személyes átvétel

Előre egyeztetett időpontban Mosonmagyaróvár, Mosonyi M. u. 19. szám alatt lehetséges.

- Foxpost Csomagautomata esetén a szállítás 24.900.-Ft feletti vásárlás esetén a szállítás INGYENES! 24.899.-Ft-ig

XS méret  4,5 cm x 36 cm x 53 cm  5 Kg 1.099 Ft

S méret    12 cm x 36 cm x 62 cm  15 Kg 1.099 Ft

M méret   20 cm x 36 cm x 62 cm  25 Kg 1.099 Ft

L méret    38 cm x 36 cm x 62 cm   25 Kg 1.099 Ft

XL méret  60 cm x 36 cm x 62 cm   25 Kg 1.099 Ft

Szállítási határidő: 2-4 munkanap

Utánvét díja: 490 Ft

Visszakézbesítés díja: 890 Ft

Az automatában a Foxpost által meghatározott időtartamban vehető át! Amennyiben visszaszállítják a Raktárba, külön díj ellenében újra az automatába kérhető!

- MPL szállítás (Postán maradó, Posta Pont, Csomagautomata) esetén 24.900.-Ft feletti vásárlásnál (10kg-ig), MPL Házhozszállítás esetén 29.900.-Ft feletti vásárlásnál (10kg-ig) a szállítás INGYENES! Ezek alatt az összeghatárok alatt (24.899.-Ftig, ill. 29.899.-Ftig):

a szállítási díj:

Szállítási díjak

1-3 munkanapos szállítás

1-3 munkanapos szállítás

Postán maradó

Mol/Coop/ Posta Pont

Házhoz szállítás

Posta Csomagautomata

0-2 kg

990

990

1990

0-2 kg

990

2,01-5kg

990

990

1990

2,01-10kg

990

5,01-10kg

990

990

1990

2,01-10kg

990

10,01-15kg

990

990

2990

-

Utánvét díja

490

490

490

-

Pénztári befizetés bankfiókban készpénzzel

300

300

300

-

Törékeny kézbesítés

Alapdíj 75%-a

Alapdíj 75%-a

Alapdíj 75%-a

Alapdíj 75%-a

Posta Csomagautomatába postázás lehetősége függ a csomag méretértől! Fontos, hogy a csomag méretei nem lehetnek nagyobbak 31x50x35cm-nél!

Szállítási idő 1-3 munkanap

A szállításról részletes tájékoztatást itt találsz: https://www.lurkoshop.hu/szallitas-16 

  • Bizonyos termékek kérhető ajánlott postán maradó levélként előre egyeztetést követően. A fizetést visszaigazolást követően tudjuk elfogadni. Ez a szállítási mód előre utalást követően vehető igénybe. 

  • Visszakézbesítés díja: 1.490.-Ft

50g súlyig: 920.-Ft

50-500g súly esetén: 1.350.-Ft

Szükséges a posta címének megadása, melyre a csomagot kéri! Ezen postázási módnál - a súlyhatárhoz közel - nem áll módunkban védeni a termékeket további csomagolóanyaggal, dobozzal, amennyiben ettől a súly a megengedett fölé menne!

Feladási határidők:

  • Utánvét esetén a feladás a rendelés napján, vagy az azt követő munkanapon történik.

  • Előre utalás esetén a déli 11 óráig beérkezett utalás esetén a feladás a rendelés napján, vagy az azt követő munkanapon történik. A később beérkezett átutalás esetén a feladás 1 munkanappal későbbre tolódhat.

Hogyan fizethetem ki a megrendelt terméket?

A megrendelt termékeket kérheted előre utalással, előre bankfiókban pénztári befizetéssel és utánvéttel. (Posta csomagautomatába előre utalás esetén tudunk postázni)

Az előre utalásnak nálunk nincs költsége. A pénztári befizetésnek vállalkozói számlára díja van, 300.-Ft, az utánvété 390.-Ft.

https://www.lurkoshop.hu/fizetesi-modok-15

A futár hívni fog-e kézbesítéskor?

A választott futárszolgálat a kézbesítés napján SMS-t küld a megadott mobil telefonszámra a kézbesítésről. Ha előre láthatóan probléma adódhat a megadott címen történő kézbesítéssel, abban az esetben érdemes felvenni a kapcsolatot a futárszolgálattal és egyeztetni az ügyben.

MPL ügyfélszolgálat: +36-1-767-8282 E-mail: ugyfelertesito@posta.hu

Pick Pack Pont ügyfélszolgálat: Ügyfélszolgálat elérhetősége: 00 36 1 803 6300 E-mail: pickpackpont@sprinter.hu

Kapok-e garanciát a termékekhez?

A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló, többször módosított 1959. évi IV. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglalt mindenkor hatályos rendelkezései az irányadók.

Megveheti-e más vásárló a terméket, amit én kosárba raktam?

Igen! Attól, hogy a termék a kosaradban van, nem történik rá foglalás. Így előfordulhat, hogy más vásárló is ugyanazt a terméket választja, így aki előbb zárja a megrendelését, annak a vásárlónak fogjuk tudni kiszállítani a terméket.


Ha én most rendelek, meddig tudjátok a termékeket tartani, foglalni?

A megrendelés napjától számított 3 munkanapig tudjuk tartani a megrendelt termékeket. Ezután a megrendelés törlődik, a termékek újra megrendelhetővé válnak. Előre egyeztetés esetén lehetőség van maximum 7 munkanapig tartani a rendelést.

Módosíthatom-e rendelésem?

Igen! Jelezd e-mailben, hogy mit szeretnél még a rendeléshez hozzátenni, vagy esetleg kivenni belőle. Erre azonban csak csomagolás előtt tudunk lehetőséget biztosítani!

Át kell vennem a már postázott rendelésem?

Igen! A rendelés szerződéskötésnek minősül! A megrendelőnek jogában áll elállni a szerződéstől, megrendeléstől, de ezt az Eladó felé jelezni kell! Ha nem teszi meg, és nem veszi át a megrendelt árut, azzal szerződésszegést követ el! Az elállási joggal a termék átvételét követően lehet élni. (Elállásról bővebben az ÁSZF rendelkezik)

  • Webáruház felhívja a Vásárlók figyelmét, hogy amennyiben a Vásárló nem veszi át a szerződésszerűen teljesített megrendelt termék(ek)et (fizetési módtól függetlenül) szerződésszegést követ el, pontosan a Ptk. 6:156. § (1) bekezdése szerint késedelembe esik.

  • Ez azt jelenti, hogy Webáruház a megbízás nélküli ügyvitel szabályai alapján – amennyiben nem jelzi a Vásárló az elállási szándékát (és nem tesz nyilatkozatot, hogy át kívánja-e venni a megrendelt terméke(ke)t) – a termék(ek)hez kapcsolódó tárolás szokásos költségét és a szállítási költséget (ha van az utánvét díját) (oda-vissza) is érvényesíti a Vásárlókkal szemben.

  • Felhívja Webáruház a Vásárlók figyelmét, hogy az így keletkezett jogi igényeink érvényesítése érdekében igénybe vett ügyvédi segítség, így a szerződésszegésből keletkező egyéb (jogi) költségek (akár a fizetési meghagyásos eljárás díjai) megfizetése is a Vásárlót terheli.

Irreális ár?

Minden gondosságunk ellenére is előfordulhat, hogy hibás ár kerül a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra. Ebben az esetben a termék postázása előtt felajánljuk a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vásárló elállhat a termék vásárlásától.

Kérhetek-e vállalkozóként számlát?

Nem. A KATA adózás változása miatt sajnos cégek részére nem állíthatunk ki számlát!