Termékek Menü
0

Vásárlási információk

Rendelhető-e a termék?

A www.lurkoshop.hu webáruházban csak a készleten lévő terméket lehet kosárba téve megrendelni. Amennyiben a termék nincs készleten, vagy kevesebb van belőle, mint amennyit kosárba tettél, a terméke(ke)t nem lehet megrendelni.

Milyen módon vehetem át a megrendelt árut?

Rendelésed leadásakor többféle szállítási mód közül is választhatsz aszerint, hogy melyik a legkedvezőbb számodra.

Személyes átvétel

Előre egyeztetett időpontban Mosonmagyaróvár, Mosonyi M. u. 19. szám alatt lehetséges.

MPL szállítási díjak: 

Szállítási díjak

2-3 munkanapos szállítás

1 munkanapos időgarancia

1-2 munkanapos szállítás

 

Postán maradó/Ünnepi Csomagpont

Mol Posta Pont

Házhoz szállítás

Házhoz szállítás

Csomag automata

0-3 kg

990

990

1290

1450

889**

3,01-5kg

1190

1190

1490

1650

889**

5,01-10kg

1490

1490

1790

1990

889**

10,01-15kg

1790

1790

1990

2290

889**

Utánvét díja

390

390

390

390

-

Pénztári befizetés bankfiókban készpénzzel

300

300

300

300

-

Törékeny kézbesítés

Alapdíj 50%-a

Alapdíj 50%-a

Alapdíj 50%-a

Alapdíj 50%-a

Alapdíj 50%-a

**az ár akciós visszavonásig érvényes

A szállításról részletes tájékoztatást itt találsz: https://www.lurkoshop.hu/szallitas-16 

Hogyan fizethetem ki a megrendelt terméket?

A megrendelt termékeket kérheted előre utalással, előre bankfiókban pénztári befizetéssel és utánvéttel. (Posta csomagautomatába előre utalás esetén tudunk postázni)

Az előre utalásnak nálunk nincs költsége. A pénztári befizetésnek vállalkozói számlára díja van, 300.-Ft, az utánvété 390.-Ft.

https://www.lurkoshop.hu/fizetesi-modok-15

A futár hívni fog-e kézbesítéskor?

A választott futárszolgálat a kézbesítés napján SMS-t küld a megadott mobil telefonszámra a kézbesítésről. Ha előre láthatóan probléma adódhat a megadott címen történő kézbesítéssel, abban az esetben érdemes felvenni a kapcsolatot a futárszolgálattal és egyeztetni az ügyben.

MPL ügyfélszolgálat: +36-1-767-8282 E-mail: ugyfelertesito@posta.hu

Pick Pack Pont ügyfélszolgálat: Ügyfélszolgálat elérhetősége: 00 36 1 803 6300 E-mail: pickpackpont@sprinter.hu

Kapok-e garanciát a termékekhez?

A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló, többször módosított 1959. évi IV. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglalt mindenkor hatályos rendelkezései az irányadók.

Megveheti-e más vásárló a terméket, amit én kosárba raktam?

Igen! Attól, hogy a termék a kosaradban van, nem történik rá foglalás. Így előfordulhat, hogy más vásárló is ugyanazt a terméket választja, így aki előbb zárja a megrendelését, annak a vásárlónak fogjuk tudni kiszállítani a terméket.


Ha én most rendelek, meddig tudjátok a termékeket tartani, foglalni?

A megrendelés napjától számított 3 munkanapig tudjuk tartani a megrendelt termékeket. Ezután a megrendelés törlődik, a termékek újra megrendelhetővé válnak. Előre egyeztetés esetén lehetőség van maximum 7 munkanapig tartani a rendelést.

Módosíthatom-e rendelésem?

Igen! Jelezd e-mailben, hogy mit szeretnél még a rendeléshez hozzátenni, vagy esetleg kivenni belőle. Erre azonban csak csomagolás előtt tudunk lehetőséget biztosítani!

Irreális ár?

Minden gondosságunk ellenére is előfordulhat, hogy hibás ár kerül a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra. Ebben az esetben a termék postázása előtt felajánljuk a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vásárló elállhat a termék vásárlásától.